Silnik DLE130 charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i jest skonstruowany tak, aby osiągnął jak najlepsze parametry dotyczące wagi, mocy i niezawodności.
Niska masa osiągnięta jest dzięki dzięki ciśnieniowo odlewanym elementom i precyzyjnej obróbce CNC. Przednia i tylna część karteru jest przekołkowana dla precyzyjnego wzajemnego położenia i współosiowości. Wirujące elementy (wał, korbowód) są osadzone na wysokiej jakości niemieckich łożyskach FAG.
Bardzo zaskakująca jest niezawodna i gładka praca silnika. Przejście z niskim obrotów do maksymalnych przebiega bez jakichkolwiek opóźnień lub spadku mocy. To wszytko sprzyja komfortowi i niezawodności a użytkowania modeli samolotów.
Pojemność: | 130ccm3 |
Średnica i skok: | 47 mm x 37.5 mm |
Maks.moc: | 13PS/8500 obr. |
Ciąg statyczny: | 28.5kg / 100 m n.p.m. |
Ciąg statyczny: | 24.5kg / 1800 m n.p.m. |
Masa: | 3040g wraz z zapłonem i tłumikami |
Gaźnik: | typ Walbro |
Zapłon: | CDI, sterowane mikroprocesorem |
Zasilanie: | 4,8V do 12 V |
Paliwo: | Benzyna Natural 95 |
Olej: | 1:30 przy docieraniu, 1 : 35 2T racing oil BEL RAY-H1R |
Typ świecy: | NGK CM-6 |
Zalecane śmigło: | 27x12;28x10;28x11;29x9 |
Zestaw DLE130 zawiera:
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję